Мајк Рид, главен оперативен директор на Embark Trucks, рече дека “секој што е вработен како возач денес ќе може да се пензионира како возач”. Она што ја прави изјавата изненадувачка е дека Embark е водечки во развојот на автономни камиони, иако некои сметаат дека целта на автономна камионска компанија е да ги исфрли возачите од процесот. Американското здружение за камиони проценува дека има околу 3,5 милиони професионални возачи на камиони во САД.
Embark не создава камиони, туку го создава софтверот базиран на Вештачка интелигенција, кој на крајот ќе им овозможи камионите да се возат самостојно. Според г-динот Рид, технологијата ќе се пробие на пазарот во следните пет години.
Моделот Embark вклучува камионџии кои возат од магацинот до автопатот. Потоа, камионите автоматски ќе го возат долгиот дел од патувањето. На крајот на долгиот дел ккој е претходно предвиден влегува возач, кој ќе го вози камионот до неговата крајна дестинација.
Вештачката интелигенција се користи за обука на софтверот како безбедно да се движи низ автопат. Embark има ангажирано професионални возачи кои седат на воланот и активно го следат патот, го надгледуваат системот и се подготвени да ја преземат контролата секогаш кога мислат дека камионот реагира премногу бавно на претстојната ситуација. Embark ќе помине милиони “километри” тренинг на овој начин за да ја развие својата технологија.
Камионот користи неколку сензори чии податоци се “мешани”. Различните сензори се подобри во различни видови на возни услови. Некои сензори, на пример, работат подобро во текот на денот, други ноќе. “Кибер-безбедноста е бескраен предизвик”, рече г-дин Рид.
Младите возачи кои работат денес и кои сака да останат возачи во текот на кариерата, ќе можат да ја задржат својата работа од неколку причини.
Според г-дин Рид, не е точно дека роботите ќе ги елиминираат работниците, барем не во камионската индустрија.