Првиот камионски превоз со TIR од Кина до Европа обезбедува трговски проток во рекордно време

TRANSPORT AND LOGISTICS #155
23/11/2018
ИРУ е загрижен за континуираните блокади во Франција
28/11/2018

Првиот камионски превоз со TIR од Кина до Европа обезбедува трговски проток во рекордно време

Успехот на првото патување со TIR од Кина до Европа ги докажува предностите во трошоците, времето и безбедноста на системот. Тој е наменет за зајакнување на трговијата меѓу Кина и Европа, отклучување на критичните патни правци и патишта и нудење можности за развој низ Евроазија. Првиот камионски превоз со TIR од Кина до Европа го започна патувањето од 7000 километри на границата Хоргос, влегувајќи во Казахстан и патувајќи низ Русија и Белорусија во Полска за само 13 дена, со време на испорака и цена што е конкурентна со воздухопловниот и железничкиот транспорт.

Оваа иницијатива за транспорт со TIR е заеднички напор помеѓу IRU и водечките светски логистички компании, вклучувајќи ја CEVA Logistics, Меѓународниот железнички транспорт Shanghai Jet и Alblas International Logistics  како оператор. Камионот ја напушти Кина на 13 ноември 2018 година, пристигнувајќи безбедно на својата дестинација во Полска без никакви нарушувања или царински прашања на 26 ноември.

Генералниот секретар на IRU, Umberto de Pretto вели дека ова е пресвртницата за прекуграничниот транспорт во Кина. Ова прво патување на TIR по пат од Кина до Европа е добитна комбинација за бизнисите, трговијата и владите. Исто така покажува дека системот е безбеден и високо конкурентен во однос на трошоците и времето во однос на другите начини на транспорт на слични правци. Тоа ќе ја зајакне трговијата меѓу Кина и Европа.

CEVA Logistics исто така, предвидуваат блескава иднина за патниот транспорт од Кина до Европа – пилот проектот докажува дека може да заштеди до 50% од врата до врата на цената во споредба со воздухопловниот транспорт, а најмалку десет дена разлика во времето на испорака во споредба со железницата.

Клучната улога ја игра кинеската филијала на Alblas International Logistics во Уруми. Како единствена европска транспортна компанија во Кина со меѓународна дозвола за транспорт, тие се во можност да ја извршат целата транспортна услуга од врата до врата со сопствена транспортна опрема и сопствени возачи. Задоволни се од резултатите од тестот и гледаат простор за понатамошни оптимизации со цел да се постигне идеалното време за транспорт од 10 дена од Кина до Европа.

Во септември 2018 година, Казахстан и Кина го отворија новиот граничен премин во Хоргос за да го забрзаат транспортот и трговијата од Западна Кина до Западна Европа, по автопатот од 8.445 километри, дел од кинескиот проект “Појас и пат”. Светската банка предвидува дека коридорот ќе ги зголеми двојно патни томови меѓу Кина и Европа. Со овој прв TIR транспорт, операции по овој коридор сега се подготвени да обезбедат економски и социјални придобивки за целиот регион.